Key Account Manager ds. usług cyberbezpieczeństwa

Opis stanowiska:

  • sprzedaż usług monitorowania cyberbezpieczeństwa organizacji tzw. usług SOC
  • sprzedaż usług doradczych w zakresie cyberbezpieczeństwa dla dużych podmiotów (największe banki, podmioty infrastruktury krytycznej, operatorzy telekomunikacyjni, administracja centralna)
  • samodzielne prowadzenie procesów sprzedaży usług do powyższych podmiotów
  • przygotowywanie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • samodzielne zarządzanie lejkiem sprzedażowym
  • planowanie budżetu sprzedaży, realizacja planów sprzedażowych
  • współkształtowanie polityki produktowej, uczestnictwo w zarządzaniu cyklem życia produktów
  • udział w zarządzaniu i realizacji prac marketingowych i promocyjnych
  • przygotowywanie ofert
  • negocjacje z prospektami, przygotowywanie umów
  • współpraca z zespołem technicznym realizującym usługi
  • odpowiedzialność za relacje z Klientami
  • raportowanie postępu prac do przełożonego

Wymagania:

  • wymagane przynajmniej 2-letnie doświadczenie w samodzielnej sprzedaży minimum jednej z poniższych kategorii usług: usługi SOC, audyty bezpieczeństwa, testy penetracyjne, usługi doradcze w zakresie cyberbezpieczeństwa
  • ogólna znajomość technologii informatycznych oraz zagadnień cyberbezpieczeństwa umożliwiająca skuteczną komunikację z prospektami, klientami i z członkami wewnętrznych zespołów projektowych
  • mile widziana znajomość metodyk zarządzania projektami
  • samodzielność w realizacji przydzielonych zadań
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
  • umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • elastyczną formę zatrudnienia, dostosowaną do Twoich potrzeb (etat lub B2B)
  • atrakcyjne wynagrodzenie: podstawowe + premia
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • pakiet benefitów (LuxMed, PZU, Multisport)
  • uczestnictwo (kierowanie) w projektach
  • współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów